8 Nisan 2008 Salı

Hıncal Ulluçtan anterasan laflar hayret:)

Tüm Galatasaraylılara örnek Bi davranış hiçde beklemdiğim birinden geldi..Sabah gazeteleri okurken şaşırdım dogrusu kendi çıkarları dogrultusunda da olsa bugün fenerliyiz demesi hıncal uluç için bir milat olsa gerek.:))

ALINTI"Her Galatasaraylının Fenerbahçe'yi desteklemesi lazım. Her Türkiyelinin de Fenerbahçe'yi desteklemesi lazım. Çünkü Galatasaray'ın geleceği de Fenerbahçe'ye bağlı, içeride dışarıda; Türkiye'nin geleceği de Fenerbahçe'ye bağlı. Ben çok mantıklı konuşuyorum. Tabii insanların duyguları var ama duygular mantığın önüne geçerse sen biraz geri zekalı olursun. Duygularının esiri bir zavallı olursun. Chelsea'nin Fenerbahçe'yi yenmesi bana niye zevk verir? Çünkü ben Fenerbahçe'yi yenme ümidimi yitirmişimdir de ondan. O zaman zevk verir."

bu örmek davranışınızdan ötürü tebrikler hıncal bey.:))

Neyse, bu gece tarihi bir gece... Chelsea karşılaşmasının sonucu ne olursa olsun, o futbolcuların başımızın üstünde yeri var. Onlar, bu karanlık ülkeye inat, Avrupa'da "futbol güneşini" uyandırdılar ya... Bu gerçek bile bu sezon için yeter. Bunun ötesi... Cennet'in ta kendisi... Saygılar...

Hiç yorum yok: