Uzun Zamndır beklediğimiz Ankilozan Spondilit (AS)Hastalarını bilgilendirme toplantısı ASHAD derneğimiz vasıtasıyla dün 27 Nisan paraz günü 200 kişi gibi büyük bir katılımla gerçekleşti..
Her yönüyle muhteşem bir toplantı oldu..
Öncelikli olarak dış illerden gelen katılımcı arkadaşlar,başta Ankara'dan İlyas abi, Çanakkale,Siirt, ve Balıkesir'den gelen tüm ashad sitesi mensubu arkadaşlar büyük bir erdem örnegi göstermiştir..
Ayrıca.. Dr.Tuncay beye hastalıgımız hakkında,bizleri bilinçlendirmek için işini gücünü bırakıp geldigi için.
Erdem arkadaşımıza organizasyonun açılışını ve genel idareyi yürüttügü için.
İlyas abiye özürlüler ve sgk hakları ile ilgili bizleri bilgilendirdiği için.
Seyranı,Barış,Banu,Sultan,ve Ahmet, arkadaşlarımızında dernegimizin üyelik ile ilgili bilgilendirme ve hastalıgımız hakkında bilgiler olan bröşür dagıtımı gibi bazı işlemleri üstlendikleri için..
Ve bizi bir araya bir çatı altında toplanmamıza, hiç bir maddi yönde talep etmeden ellerindeki imkanları saglayan Üsküdar belediyesi için..
Kendi adıma teşekkürlerimi bir borç bilirim...
Yeni katılımlar yeni toplantılarda görüşmek üzere..
Saygılar sevgiler..
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder