25 Nisan 2008 Cuma

23 NİSAN NEŞE DOLUYOR İNSAN.

23 NİSAN NEŞE DOLUYOR İNSAN.
Oynaya oynaya gelin çocuklar
El ele, el ele verin çocuklar.
Bir vatan bırakın biz çocuklara Islanmış olmasın göz yaşlarıyla.
Bir bahçe bırakın biz çocuklara Göklerde yer açın uçurtmalara.
Oynaya oynaya gelin çocuklar
El ele, el ele verin çocuklar.
Bir barış bırakın biz çocuklara Ulaşsın şarkımız güneşe ve aya.
Oynaya oynaya gelin çocuklar El ele, el ele verin çocuklar.
Bir dünya bırakın biz çocuklara Yazalım üstüne sevgili dünya
Oynaya oynaya gelin çocuklar
El ele, el ele verin çocuklar.
Evet arkadaşlar ulu önder M.kemal atatürke bize bu bayramı armagan ettigi için çok teşekkür ederim 23nisan gübü bende çocuk oldum 3 sınıf ögrencisi kardeşimin 23 nisan şenliklerine katıldım..
Tek kelimeyle muhteşemde emegi geçen tüm ögretmenlerimize ve tüm miniklere bize bu şöleni hazırladıkları için teşekkürler..
Yılladır bellegimden silinmeden aklıma her gelişinde bir şarkı gibi mırıldanıp durdugum yukardaki şiiri, bugün 2 sınıf ögrencisi elife hiç bir takıntı yada serzeniş yaşamadan su gibi ve o güzel sesiyle okuması inanın beni çok duygulandırdı..
Nice 23 nisanlara...



google'yede 23 nisanın önemini bizlerle paylaştıgı içinde ayrı bir teşekkürü hak ediyor..

Hiç yorum yok: