BİZİM BIDIKLAR MEZUN OLUYOR....
Hayat durmuyor durduğu yerde..
Ailenin en minikleri iki kuzenim biz farkında olmadan büyümüşler liseden mezun oluyorlar bu sene bu hafta sonu balo etkinlikleri varmış şimdiden hazırlık yapıyorlarmış..
Ahh ahh eski günleri yad ettim.:(
Çocukken saçlarına saçma sapan şekiller verip, yüzlerini her renge boyayıp ortalığa palyanço yapıp saldığımız, odalara kilitleyip arkamızdan bağırttığımız bıdıklar artık hayata atılmaya hazır.
Keplerini fırlatabildikleri kadar yukarı fırlatıcaklar cumartesi günü prova olarak.. bir buçuk ay sonra gerçekten diplamalarını alıp fırlatacaklar...
Sanırım yaşlanıyorum :(
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder