Evet arkadaşlar malümünüz muzdarip hastalıklardan bir türlü kendimi kurtaramıyorum bel fıtığından sonra şimdide kısacası AS olarak adlandırılan Ankilozan Spondilit'in adlı türkçe meali İltihaplı Romatizmal bir hastalığa yakalandım.
Aslında burda anlatmak istediğim hastalığım degil, bu hastalığa yakalanmış olan arkadaşlara bir takım önerilerim olacak.
Doktor bana "AS"tanısı koyduktan sonra bu hastalık nedir, nasıl bişeydir,nerelerde olur, nasıl başlar diye merak ettim tabiki burcumun verdi dogal dürtüden ötürü:)
İnternetteki araştırmalarımda "Değerli üye ve ziyaretçilerimiz, Ankilozan Spondilit Hasta Derneği (ASHAD) Türkiye'nin bu hastalıkla ilgili ilk ve tek hasta derneği olup, bu konudaki ihtiyaca cevap vermek için büyük bir gayret göstermektedir. Derneğimiz Uluslararası Ankilozan Spondilit Federasyonu'na (ASIF) üyedir ve ülkemizi bu platformda da temsil etmektedir"
Anasayfasında yukardaki kelimelerle bizleri karşılayan ashad adında bir siteye rastladım ve bu hastalık hakkında baya bilgilere ulaştım, umarım sizde fazlasıyla yaralanırsınız..
1 yorum:
Geçmiş olsun kardeşim
bende baya yararlandım bu siteden sagol ellerine saglık..
Yorum Gönder