14 Mart 2008 Cuma

Çeyrek finade Rakibimiz CHELSEA -1905-

Rakibimiz CHELSEA
İsviçre`nin Nyon kentinde bulunan UEFA merkezinde yapılan kura çekiminde Fenerbahçemizin çeyrek finaldeki rakibi Chelsea oldu. İngiliz ekibi ile ilk maçı 1-2.Nisan.2008 tarihlerinde evimizde oynayacağız. Rövanş maçı ise 8-9.Nisan.2008`de Londra`da oynanacak. Takımımızın turu geçmesi halinde yarı finaldeki rakibi Arsenal-Liverpool galibi olacak. Yarı Final maçları ise 22-23.Nisan ve 29-30.Nisan.2008 tarihlerinde oynanacak. Final karşılaşması ise Rusya`nın başkenti Moskova`da 21.Mayıs.2008 günü oynanacak.
Fener, 1905 Sever...
Bilindiği gibi Fenerbahçemizin Türkiye`deki en çok ve kolay yendiği takım Galatasaray; bu kulübün kuruluş tarihi 1905. Şampiyonlar Ligi 2. turunda elediğimiz rakip Sevilla: Onun da kuruluş tarihi 1905. Şansa bakın ki bugün çekilen kurada karşımıza 1905`te kurulmuş bir başka takım çıktı; İngiliz ekibi Chelsea... Umarız Fenerbahçemiz 1905`te kurulmuş bu kulübü de ezer geçer ve yoluna devam eder. Unutmayalım Fener, 1905`i sever....

Hiç yorum yok: