Acaba benliğimmi değişiyor,yoksa aynı konuları ayrı koşullarla ve ayrı bakımlara göremi ele alıyorum?Her ne hal ise, bazen hatta genellikle kendi kendimden ayrıldığım oluyor.Fakat babanenemin küçükkken hep dediği gibi dogruluktan hiç ayrılmıyorum,
ama bir gerçek'de varki,Ruhum bir yerde durabilseydi,kendimi denemekle kalma bir karara varırıdım.
Ruhum sürekli bir arayış ve oluş içinde..
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder