5 Aralık 2008 Cuma

İstanbulu seviyorum..

İstanbula ne kadar kızsam kötü gözle bakamam;Çocukluğumdan beri yüregim ona bağlıdır.

O benim içimde en güzel,en kötü şeylerle bir aradadır:Sonradan başka güzel şehirler gördükçe istanbulun güzeliğine daha derin bir sevğiyle bağlandım.

İstanbulu yanlız kendisi için seviyorum;kusurlu,belalı taraflarına varıncaya kadar her şeyi ile ve candan seviyorum.

Beni ülkemle övündüren yanlız bu şehirdir;halkıyla büyük,dünyadaki yeriyle büyük,hele türlü türlü rahatlıklarıyla büyük ve eşsiz olan,türkiye'nin onuru ve dünyanın en soylu zihniyetlerinden sayılan bu şehirdir....

Hiç yorum yok: