15 Kasım 2008 Cumartesi

Issız Adam


Çağan Irmak, Babam ve Oğlumda seyirciyi bolca ağlatarak onu yakalama başarını göstermişti. Bu ilgi filmin tüm mesajlarını anlamaya dönük olmasa da.(Benim açımdan) Irmak ele aldığı öyküyü işlerken başlarda tempoyu düşürse de, sağlam bir sinema dili kuruyor ve özellikle başarılı oyunculuklarla düzeyi yükselltiği bir sinema filmine imza atmıştı.



Ç.ırmak son filmi ıssız adamla usta yönetmenligini yine ön plana çıkartıyor.

Metropol kalabalığı içinde yaşarken farkında olmadığımız, kaybettikten sonra değerini anladığımız insanlara, günlere ve daha birçok şeye dair buruk ama yine de umut dolu bir hikâye.


Kısaca selvi boylum al yazmalım tadında bir film.Onun gibi keyifli, hiç bıkmadan izleyebileceğimiz, her izlediğimizdede sonunu değiştirmek isteyeceğimiz bir film.Ç.ırmak günümüz aşklarını çok iyi yakalamış mutlaka izlemelisiniz buna gerçekten değer..

Hiç yorum yok: