15 Kasım 2008 Cumartesi
FB-GS Maçı sonrası geyikler.
İşte yine bir harika video yapanın eline saglık cuk diye oturmuş :)
2004 yapımı der untergang (downfall) filmine Fb-GS Maçı ile ilgili alt yazı montajı...
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
Sonraki Kayıt
Önceki Kayıt
Ana Sayfa
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder